Kochane Trzeciaki!
Witam Was serdecznie. Przyznaję, że już się za Wami trochę stęskniłam. Dobrze, że mogę się z Wami kontaktować przez Messenger i ten blog. Zachęcam was do dodawania komentarzy lub krótkich postów, o tym jak radzicie sobie z wykonywaniem zadań. Po przysyłanych do mnie zdjęciach mogę stwierdzić, że solidnie pracujecie i doskonale radzicie sobie ze wszystkimi zadaniami. Brawo! Jestem z Was dumna.
Dziś będziemy kontynuować tematykę związaną z wiosną.EDUKACJA POLONISTYCZNA
Przygotujcie zeszyty i podręczniki z edukacji polonistycznej oraz przybory do pisania. Zapiszcie datę , Lekcja oraz temat.
Temat: Po śladach wiosny - czytanie ze zrozumieniem
Cele:- przeczytam treść opowiadania,
- opowiem przygodę Jaśka i jego taty,
- ocenię postępowanie chłopca,- dobiorę odpowiednie formy czasowników do rodzaju wykonawców czynności.
Przeczytaj tekst w podręczniku na s. 55-56.
Opowiedz na pytania, odpowiedzi zapisz w zeszycie:
1. Co wydarzyło się podczas spaceru Jaśka i jego taty po lesie?
2.Oceń, jak zachował się chłopiec. Podaj kilka określeń opisujących jego zachowanie.
3. Wyjaśnij, dlaczego uważna obserwacja przyrody przydała się Jaśkowi w trudnej sytuacji.
Do zad. 2 KP (poniżej zamieszczonej)
Zapisz w zeszycie regułkę:
czasowniki zakończone końcówką -li piszemy w rodzaju męskim (chłopcy: biegali, chodzili, grali),
czasowniki z końcówką -ły piszemy w rodzaju żeńskim i nijakim (dzieci: biegały, śpiewały, grały,
dziewczynki: biegały, chodziły, pisały)
Poniżej zamieszczam kartę pracy z ćwiczeń z zadaniami do wykonania.
Jeżeli masz ćwiczenie zrób ją w ćwiczeniu, jeśli możesz to wydrukuj ją,
lub wykonaj kolejne zadania w zeszycie.
(tekst s. 55-56 podr.)
EDUKACJA MATEMATYCZNA
Temat: SPRAWDZAM SIEBIE
Na dzisiejszych zajęciach każdy postara się samodzielnie sprawdzić swoją wiedzę.
Przygotuj podręcznik do matematyki, zeszyt i przybory do pisania.
Wykonaj zadania ze strony 25 podręcznik.
Proszę wyraźnie zapisać odpowiedzi do zadań i przesłać zdjęcia
Poćwicz obliczenia związane z czasem. Pomoże ci aplikacja matzoo, poniżej zamieszczam link do strony internetowej.
https://www.matzoo.pl/klasa3/ile-czasu-minelo_64_416
POWODZENIA!
Dzisiaj na edukacji przyrodniczej poznamy rozwój rośliny (od ziarenka do jej wyrośnięcia), założymy hodowlę fasoli i będziemy prowadzili obserwację tej hodowli.
EDUKACJA PRZYRODNICZA
Temat: Etapy rozwoju roślin . Zakładamy hodowlę fasoli
Weź zeszyt z przyrody i zapisz w nim : Lekcja, temat i dataPod tematem wklej kartę pracy, jeśli możesz ją wydrukować, lub na podstawie wyświetlonej karty pracy przerysuj etapy rozwoju rośliny.
Następnie na podst. filmiku i informacji z podr. s.54 zobacz, co potrzebujesz, aby założyć hodowlę fasoli.
w założeniu hodowli pomoże ci filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=NehuwguetlA
Załóż hodowlę fasoli i przygotuj dziennik, w którym będziesz prowadzić obserwacje (do momentu aż fasola wyrośnie). Sposób dokumentowania w dzienniku jest dowolny (ilustracje i opis , zdjęcia, robisz to w dowolny sposób.
(Gotowe dzienniki przyniesiecie do szkoły lub prześlecie w formie zdjęcia).
Powodzenia!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz