Dzień dobry w piątek!
Dziś będziemy zapisywali i porównywali
liczby czterocyfrowe, wskażemy liczby
mniejsze i większe, ułożymy je malejąco
i rozwiążemy zagadki matematyczne.
Z edukacji polonistycznej będziemy
opisywali i rysowali fragmenty lektury
na podstawie jej treści i ilustracji tematycznych.
|
Pixabay.com |
Zaczynamy:
EDUKACJA MATEMATYCZNA
Przygotuj:
podręcznik s.48
ćwiczenie s. 64
zapisz w zeszycie
LEKCJA 15.05
Temat: Zapisywanie liczb
do 10 000.
Jak odczytujemy liczby czterocyfrowe:
Otwórz podręcznik s.48
zapisz do zeszytu
zad. 1.1 wg wzoru,
oraz zad. 2 i 3
|
Elementarz odkrywców, podręcznik, kl.3, s. 43 |
wpisz liczby rosnąco
(kliknij w link)
Teraz ćwiczenie s.64
wykonaj zad. 1 wg wzoru
|
Elementarz odkrywców, ćwiczenie, cz.2, kl. 3, cz.2, s.64 |
Teraz wykonaj zadanie 2
|
j.w. s.64 , zad.2 |
Powtórnie zapisz w zeszycie
do matematyki
Lekcja
Temat: Porównywanie liczb czterocyfrowych
Otwórz podręcznik s. 48
zad. 4 wykonaj ustnie
zad. 5, 6 i 7 s. 49
zapisz w zeszycie
|
Elementarz, kl.3, cz.2, s.48 |
|
Odczytywanie liczb czterocyfrowych
znajdziesz poniżej w filmiku:
Otwórz ćwiczenie s.65
zad.6 wykonaj w zeszycie.
Pozostałe zadania rozwiąż
w ćwiczeniu na s.65
|
Elementarz, ćw, kl.3, s.85 |
|
EDUKACJA POLONISTYCZNA
Przygotuj:
lekturę,
przybory do pisania;
zapisz w zeszycie:
Lekcja 15.05
Temat: Przygody Kasi na podstawie
lektury M. Jaworczakowej
Jeżeli ktoś jeszcze nie doczytał lektury
wklejam poniżej audiobooka
Napisz w zeszycie o Kasi i jej zachowaniu
w sytuacjach ukazanych na
poniższych ilustracjach
|
Żródło: Chomikuj |
|
Wybierz fragment lektury, który
najbardziej Ci się spodobał
narysuj go i nadaj mu tytuł.
Ilustrację prześlij mi przez
klasowy messenger.
Na dziś to wszystko.
Przed Wami 2 dni wolnego,
dobrze wykorzystajcie ten czas.
Pozdrawiam cieplutko:)
pani Beata
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz