FANTASTYCZNE DZIEŁA ARCHITEKTURY
Na dzisiejszych zajęciach dowiemy się,
czym zajmuje się architekt, poznamy niezwykłe
dzieła architektoniczne, poznamy metody
czym zajmuje się architekt, poznamy niezwykłe
dzieła architektoniczne, poznamy metody
dodawania liczb w zakresie 1000 różnymi
sposobami (w tym sposobem pisemnym).
Poćwiczymy kozłowanie i rzuty piłką.
sposobami (w tym sposobem pisemnym).
Poćwiczymy kozłowanie i rzuty piłką.
EDUKACJA POLONISTYCZNA
Podręcznik s.78, 79
ćwiczenie s. 84 i 85
Zapisz w zeszycie z ed.polonistycznej
Lekcja 21.04.2020 r.
TEMAT: Niezwykłe budowle
Cele: - przeczytam tekst informacyjny,
- wyszukam informacje o niezwykłych budowlach,
- utworzę formy przymiotników o coraz
większym nasileniu,
większym nasileniu,
- napiszę liczby wyrazami.
Otwórz podr. na s.78
(Elementarz odkrywców, podręcznik, kl.3, cz.3, s.78)
Przeczytaj informacje w podręczniku na s. 78 i 79
( Elementarz odkrywców, podręcznik, kl.3, cz.3, s.79)
Zapisz w zeszycie:
Ludzie od początku swojego istnienia tworzyli
wspaniałe budowle architektoniczne.
Wymyślali coraz to wyższe, większe, ciekawsze
wspaniałe budowle architektoniczne.
Wymyślali coraz to wyższe, większe, ciekawsze
i zadziwiające budowle. Są one dowodem
pomysłowości i talentu architektów.
pomysłowości i talentu architektów.
Otwórz ćwiczenie na s. 84
(Elementarz odkrywców, ćwiczenie, kl.3, cz.3, s.84)
W zad. 1 podpisz fragmenty zdjęć
(możesz skorzystać z podr.),
w zad. 2 wpisz nazwy w odpowiednie miejsca
Otwórz ćwiczenie na s. 85
Wykonaj zad. 3, 4 i 5
(Elementarz odkrywców, ćwiczenie, kl.3, cz.3, s.85) |
Wyślij mi zdjęcie wykonanych zadań
ze s.85 w ćwiczeniu.
ze s.85 w ćwiczeniu.
Zrób chwilę przerwy, napij się soku
lub zjedz owoc.
Teraz weź zeszyt z ed.przyrodniczej.
Zapisz w nim:
Lekcja 21.04.2020 r.
TEMAT: Fantastyczne dzieła architektury
Cele: - poznam pojęcia : architektura, architekt,
- poznam fantastyczne dzieła architektoniczne,
- wykonam plakat wybranego cudu architektury.
Zapisz w zeszycie:
Architektura - ogół obiektów materialnych,
tworzonych przez człowieka trwale
związanych z określonym punktem
powierzchni Ziemi służących zaspokojeniu
jego potrzeb osobistych i społecznych.
tworzonych przez człowieka trwale
związanych z określonym punktem
powierzchni Ziemi służących zaspokojeniu
jego potrzeb osobistych i społecznych.
Architekt - projektant budynków,
miast (urbanista), terenów
miast (urbanista), terenów
wiejskich, krajobrazu i wnętrz.
Niezwykłe budowle świata:
(wypisz budowle z podr. s. 78 i 79)
Na przyszły tydzień wykonaj plakat
wybranego cudu architektury
(może to być obiekt,
wybranego cudu architektury
(może to być obiekt,
niewymieniony w podr.)
Wyślij zdjęcie plakatu.
EDUKACJA MATEMATYCZNA
Teraz weź zeszyt z ed.matematycznej,
podręcznik s. 35 (zad. 7 - 11)
oraz podręcznik s. 37 (zad. 1 - 2)
Zapisz w nim:
Lekcja 21.04.2020 r.
TEMAT: Dodawanie różnymi sposobami
w zakresie 1000.
Otwórz podręcznik s. 35
Elementarz odkrywców, matematyka, podręcznik, kl. 3, cz.2, s. 35
|
Rozwiąż zadania, dopełniając podane liczby
do pełnej setki.
do pełnej setki.
Zapisz zad. 7 do zeszytu.
Zadanie 8 rozwiąż ustnie
Teraz zad. 9 zapisz do zeszytu
Teraz zad. 9 zapisz do zeszytu
Następnie wykonaj zad. 10
Wykonaj też zadanie 11 s. 35 podr.
Teraz otwórz podr. na s. 37
Przeczytaj i wykonaj zad. 1
Przeczytaj i wykonaj zad. 1
Teraz dodamy liczby sposobem pisemnym
dodając ( od tyłu) najpierw jedności do jedności
później dziesiątki do dziesiątek
na końcu setki do setek.
Wykonaj zad. 2 s. 37 sposobem pisemnym
Elementarz odkrywców, matematyka,
podręcznik, kl. 3, cz.2, s. 37
podręcznik, kl. 3, cz.2, s. 37
Zrób zdjęcie zad. 2 s. 37 i prześlij mi.
To tyle z matematyki.
Jeszcze tylko WF
WYCHOWANIE FIZYCZNE
Poćwicz kozłowanie i rzuty do kosza .
Pomoże ci, poniższy filmik:
Nagraj filmik jak kozłujesz i wykonujesz
ćwiczenia z piłką .
ćwiczenia z piłką .
Na dzisiaj to wszystko.
Do jutra !
Pani Beata.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz