WITAJCIE !
Dzisiaj będziemy mówić o parkach
narodowych i sposobach zachowania w nich.
Ułożymy też opis łosia korzystając
narodowych i sposobach zachowania w nich.
Ułożymy też opis łosia korzystając
ze zgromadzonego słownictwa.
Odczytamy zaszyfrowane nazwy
zwierząt. Będziemy odejmować
liczby trzycyfrowe w zakresie 1000.
I poćwiczymy z ręcznikiem.
Zaczniemy od ed.matematycznej
Przygotuj:
podręcznik s.40
ćwiczenie s.54
przybory do pisania
zeszyt
zapisz w zeszycie:
Lekcja 28.04
Temat: Odejmowanie liczb
trzycyfrowych w zakresie 1000
Na początek przypomnijmy sobie
dodawanie w zakresie 1000
Kliknij w link
Teraz otwórz podr. na s.40
Elementarz..........s.40 |
teraz wykonamy zad.2
i zad. 3 na s.40
Elementarz.....s.40 |
oraz zad. 4, s. 40
Elementarz....s 40 |
zad. 5, s.40
dla chętnych
Teraz praca
w ćwiczeniu na s.54
Elementarz, ćw,..s 54 |
Z ed. matematycznej to tyle.
Napij się wody lub soku.
Przygotuj do
edukacji przyrodniczej:
podręcznik s. 10 i 11
ćwiczenie s. 8
zeszyt
pixabay.com |
Jak wyglądałoby życie bez drzew??
Park narodowy - to obszar zachowany
w stanie naturalnym lub zbliżonym do
naturalnego, objęty ochroną prawną.
Otwórz podr. na s. 10-11
Elementarz odkrywców, podr. cz.4. kl.3, s.10 -11 |
Przeczytaj informacje o parkach
narodowych. ze s. 10 -11
Zwróć uwagę na zasady
zachowania w parkach
narodowych.
Wypełnij s.8 w ćwiczeniu
Elementarz, kl.3, ćw, s.8 |
zad.3 s.8 ćw.
dla chętnych
Zapisz w zeszycie z przyrody
Lekcja 28.04
Temat : Parki Narodowe Polski.
Zapisz w zeszycie:
Park narodowy - to obszar zachowany
w stanie naturalnym lub zbliżonym do
naturalnego, objęty ochroną prawną.
W Polsce są 23 parki narodowe.
Chronią one najmniej zmienione
przez człowieka fragmenty przyrody.
Każdy z nich jest wyjątkowy.
Są to między innymi:
- Słowiński Park Narodowy,
- Białowieski Park Narodowy,
- Biebrzański Park Narodowy,
- Ojcowski Park Narodowy,
- Pieniński Park Narodowy,
- Karkonoski Park Narodowy,
- Bieszczadzki Park Narodowy
Wybierz 1 park narodowy
i napisz o nim w zeszycie
Z przyrody to wszystko.
zjedz owoc lub zdrową przekąskę
Teraz
edukacja polonistyczna:
Lekcja 28.04
Temat: Opisujemy łosia
Cele:
- pooglądam ilustracje łosia,
- zredaguję opis łosia zgodnie
z podanym planem,
z podanym planem,
- zadbam o poprawność ortograficzną
pisanych wyrazów.
px |
Przyjrzyj się jak wygląda łoś.
pixabay |
Otwórz ćw. na s.9
Skorzystaj z planu
Opisz łosia.
Zapisz pracę w zeszycie.
Zapisz pracę w zeszycie.
W zad. 5, s.9 ćw,
odszyfruj nazwy zwierząt.
Ułóż 4 zdania z wybranymi
wyrazami i zapisz je w zeszycie.
Elementarz, ćw., kl.3, s. 9 |
Zrób zdjęcie opisu łosia
i zdań z zad.5, prześlij mi.
(Kl. IIIb wysyła do
pani Ady ).
Jeszcze wych.fiz.
Dziś ćwiczenia z ręcznikiem:
Na dziś to tyle.
Do zobaczenia jutro !
pani Beata
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz